sobota, 1. januar 2011

Prošnja letu 2011

Leto 2011, lepo te prosim, dokončno me nauči, kako se ogniti ljudem, ki veliko obljubljajo in te za hrbtom znova in znova "nategnejo na suho"! Najlepša hvala!



Janja, hvala za čudovit namig glede pisanja!

Torej. Zgolj delček napisanega... Pa še pišem!



Leto 2011,
Hvala, da me obkrožajo ljudje, s katerimi imam harmoničen odnos in komunikacijo. Hvala, da me obkrožajo iskreni in pošteni ljudje.
Hvala za uravnoteženost in mir v meni.
Hvala za zdravje, varnost in uravnotežen razvoj mojih otrok. Hvala za potrpežljivost, nežnost in modrost, s katero ju usmerjam in vzgajam.
Hvala za zdravje in varnost moje razširjene družine, zlasti moža in staršev...
Hvala za redno službo z delovnim časom od 8:00 do 16:00, s svetlo pisarno in z možnostjo dela na domu, s krasnimi sodelavci in nadrejenimi, z zagotovljenim plačilom vseh prispevkov in dajatev.
Hvala za hiško, majhno, vendar svetlo in prostorno, toplo, varčno, udobno in prijetno, s teraso in bivalnim vrtom ter z manjšim zelenjavnim vrtom in majhnim sadovnjakim ob hiški.
Hvala za varno okolje, v katerem je ta hiška. Hvala za prijetne sosede.
Hvala, da sredstva za hišo in njeno redno vzdrževanje, za zavarovanja, za ogrevanje in stroške prihajajo iz vseh znanih in neznanih virov v moje naročje, meni osebno, tukaj in zdaj.
Hvala za varen, varčen in lep avto, prijeten za vožnjo, okreten za parkiranje, prostoren in udoben. Hvala, da sredstva zanj in za njegovo redno vzdrževanje, za zavarovanja in nego prihajajo iz vseh znanih in neznanih virov v moje naročje, meni osebno, tukaj in zdaj.
Hvala za moč odpuščanja. Hvala za dobre odnose z ljudmi, katerih poti se prepletajo z mojimi.

Hvala, da se to udejanja v moje najvišje dobro in se udejani na milosten in popoln način.



Janja, hvala. Da si.

Ni komentarjev: