ponedeljek, 20. junij 2011

Skrivnost današnjega sveta ni nuklearno orožje, pač pa moč molitve.

Dolgo sem se upirala temu... Vedno sem povezovala molitev s Cerkvijo kot inštitucijo in upirala se mi je zaradi zlaganosti mnogih njenih pastirjev.
Danes vem, da molitev niso samo tisti obrazci.
Molitev je mnogo več.
Je stik z najglobljim delom sebe, z najbolj oddaljenim delom vesolja. Je stik z božansko iskro stvarjenja. Je stik z dobroto, ljubeznijo in močjo mnogih src, ki so v njej združena.

Molitev, meditacija, pogovor z notranjim otrokom - vseeno je, kako ji rečemo. Dokler deluje iz svetlobe in ljubezni, je prava!

In hočem biti del moči, ki jo daje <3

2 komentarja:

Mil pravi ...

Se pridružujem Tvojemu razmišljanju. Ne verjamem Cerkvi in njenim dogmam kot takim, verjamem pa v Nekaj, kar je večje in višje od nas. Pa naj bo to Višja sila ...

Ladka pravi ...

Ja, tudi meni je molitev lahko stik z najglobljim delom sebe, pri tem pa me cerkvene strukture prav nič ne motijo, saj ne molim njih.