sobota, 17. januar 2009

Jagode z zamudo

Lani sem na Otoku zakladov organizirala svoj prvi swap... Swap jagodnih čestitk

Izdelane čestitke so bile vse po vrsti lepe, zalomilo se je samo pri eni, moji... Moja swapika po zaslugi poštarjev še danes ni prejela moje čestitke - ves čas se sprašujem, če je bil kriv morda priložen magnetek? Bil je precej močan...

Kakorkoli, moralni dolg me spremlja, čeprav je swapika rekla, da ni treba poslat zamenjave. Ampak se mi ne zdi prav, da bi ostala brez, čeprav je Bolha takšna mojstrica, da ji tudi do kolen ne sežem! Kar poglejte si njen blog!

Nastala je danes, malo čez dan, ko sta bili pupi na popoldanskem počitku, malo pa zvečer, ko sem ostala budna samo še jaz...

Takole packanje me pomirja - bolj sem nervozna, bolj rabim sproščanje energije skozi prste... In danes so me prav srbeli že zjutraj...

Jagode so rdeče, njihovo listje je zeleno... nastalo je pa tole:



Kuvertica je povsem navadna, rdeča, brez kakršnihkoli dodatkov...



Čestitka je narejena s papirjem iz Lidlovih akcij, s satenastima trakcema, ki bi lahko bila tudi s kakšnega darilca (pravzaprav rdeči, tekstilni, je, ozek temno zelen satenast trakec je pa kupljen na kolutku), motivček je izrezan z darilnega ovojnega papirja, ki sem ga včeraj po dolgem času našla v kleti, dodan je še droben okrasek iz petih steklenih kamenčkov...

Nobene štampiljke, hrošček spi v hčerini sobici, nič razpok ali še kakšnih bolj eksotičnih igračk in tehnik - glede na trenutne trende pravzaprav zelo staromodno :)

Mi je pa všeč. V živo prav zažari - samo pogledam jo, pa me nasmeje. Samo diši še ne - zato imamo pa domišljijo!

Čeprav, ko bolj natančno pogledam, mislim, da me čaka ponovitev vaje... Na parih mestih me je izdalo lepilo, ki prav nemarno kuka v beli dan...

*************************************************************************

Je pa to pravzaprav tretja voščilnica letos. Prva je bila objavljena tukaj, druga je bila narejena za swap srčkastih oz Valentinovih voščilnic na otočku in je še ne smem pokazati... Saj bo še kakšna :)

1 komentar:

Tulpika pravi ...

Lepo, da si se lotila in pomirila :)

Da te se malo razveselim, pa pridi pogledat sem :))
LP, tulpika