ponedeljek, 12. januar 2009

Nak!

Spremljam kar nekaj blogov. Gledam, berem.
Skoraj vsak dan nova kreacija, skoraj vsak dan nov zapis.
Potem se ustavim in zamislim.

Nak. To ni zame.
Tako ne bo šlo.

Saj bi rada imela lep, bogat, obiskan blog. Saj bi rada vsak dan imela kaj pokazat in napisat.
Pa ne gre. Ne znese...

Tu in tam spravim skupaj kak razmislek. Izdelek? O ja. Kosilo na mizi, nato pomita posoda. Ko je pospravljena, ni ostalo nič več. Obešeno oprano perilo, potem pa to zloženo - a tisti hip, ko je pospravljeno, nimam več kaj pokazat. Pometena in pobrisana tla so čez pol ure taka, kot da dva dni niso srečala metle.

Dneva mi zmanjka. In, za hudiča, da nimam pojma, kam sem založila tisti drugi par rok - saj se ne spomnim, da bi jih kdaj imela, a manjkajo mi. Zelo.

Zato pa ostajam tu, kjer sem.
Pri zelo praznem blogu. Pač. Tako je to in s tem moram živet. Ker tole ni moj edini svet.

Važno je, da ostajam :) In upam.

6 komentarjev:

Suzy pravi ...

Gordy! Glede na dva majhna otroka narediš ogromno. Pa ne obremenjuj se s tem, da druge naredijo/mo več. So pa zato vsi tvoji izdelki dodelani u nulo, ideje enkratne. Saj ne veš, če je pri meni na tleh nastlano s pasjimi dlakami, pa cunje za zlikat, pa kosilo neskuhano. :)

Ti kar piši naprej. Meni so tvoja pisanja zelo všeč.

mojchka pravi ...

aha, pa sem te našla... niti ne vem, kako. Včeraj zvečer sem mislila nate v bazenu, potem pa slučajno naletim na tvoj blog.
Pa zakaj ste vedno tako zelo kritični do sebe ravno tisti, ki imate polno talentov in ki te talente tudi znate razvijati in uporabljati?!!
Ne bit tako stroga do sebe!!!

Anja pravi ...

Ni važna kvantitera ampak kvaliteta stvari :)In verjemi tisti, ki prebiramo tvoj blog najdemo v njem marsikatero krasno življensko izkušnjo.

Ninsi pravi ...

ah, gordy, ne se sekirat glede teh stvari...kaj bi vse radi pa ne zmoremo, ker pač ne gre...samo pa vsi edinstveni, in posvoje zanimivi in to je čar vseh nas:)

dekca pravi ...

Gordy, ti narediš ogrooomno in kot vidiš, te spremljamo kljub temu, da ni vsak dan objavljena nova fensišmensi voščilnica. si pač velika frajerka, ki ji ni treba vsak dan objavljat za velik obisk:))

gordy pravi ...

Hvala vam :) Joj, res sem vesela, da ni tole kar v en dan pisano, ampak da vendarle kdo najde kakšno črko tudi zase :)

Akvarij, saj veš - svet je majhen :) Upam, da se vam čimprej pridružimo na bazenu tudi me tri...

Suzy, kje pa piše, da pri nas ni prahu? Likam pa itak ne - je kar dobro, če se zloži, hihi

Anja, hvala, res!

Nina, res je - kakšen dolgčas bi bil, če ne bi bilo tako :)

Dekca :) Prav nasmejala si me :) Hvala!