torek, 19. januar 2010

Devetnajsti. Nov začetek (ja, itak)

Eko, moj današnji zajtrk sta spet dve jabolki. Spet začenjam in verjamem, da bom tokrat speljala. Sem se oborožila z jedilniki, ki so okusnejši od kratke verzije, ki sem jo imela do sedaj. :)

Kakorkoli.
Včeraj sem podspravila novoletno okrasje in jaslice.
Včerajšnjega zobarja (zobarko pravzaprav) sem prav tako preživela, meglo od Kamnika do Nanosa sem prevozila, doma pa sem samo še spat šla... Nisem več vajena tol'ko časa bit' sama v avtu. :)

Zdaj sem si vzela nekaj časa zase, potem pa v lov za izgubljenimi zakladi. Ja, spet grem premetavat škatle in sortirat šaro - za na podstrešje, za oddajo, za kontejner...

Bo luštno. :)
Ker sem kot otrok, ki dobi novo igračo, ko odkrijem kakšno pozabljeno "igračko". :)

4 komentarji:

Athena125 pravi ...

Ja kaj si pa po Kamniku skakala? In nisi prišla na kavo? Skuham tudi tako brez kave, če je treba... Naslednjič se kar lepo najavi! Na tina.petek()gmail.com

gordy pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
gordy pravi ...

(pa zakaj tle ni mogoče samo urejati objave - če se že zmotiš...)

Joj, Tina, ko pa meni pred in po zobarju sploh ni za družbo (otroci v avtu ne štejejo v to skupino :)).. še vedno me črviči po želodcu, potem me je pa še vse motilo po ustih (ja, en kup dela je imela z mano :D)...
Pa še pozna sem bila...

Bom drugič raje prej šla :) Se najavim :)
Le, da bom prej tam, če ne bom k zobarki šla - sva opravili za lep čas zdaj :)

Athena125 pravi ...

Ja, saj kava brez zobarja itak bolj paše... ;-)