torek, 5. januar 2010

Peti. Začetek konca?

Ne vem... enostavno ne vem več, kaj naj...

Ene glave so enostavno tako trde, da res ne verjamem več, če je smiselno se pregovarjati z njimi in poskušati narediti življenje lepo...

Za vse dobro si lastijo zasluge, za vse slabo so krivi drugi...

Eni zdaj že nazdravljajo - najbrž jim je res uspelo pokvariti nekaj, kar se je začelo kot pravljica. In jim je šlo v nos.

Naj jim tekne... Upam le, da se zavedajo, da se vse vrne... Tudi slabo...
Vesolje ne pozabi...

Očitno mi kaže v prihodnost ena ozka pot... Zadosti široka bo, zame in za tiste, ki so res moji!

Tisti, ki igrajo ali le govorijo tako, pa naj kar ostanejo tam, kamor sodijo - na odru.

9 komentarjev:

Suzy pravi ...

Kaj je s tabo punca? Kje je vsa tvoja volja in moč in veselje do življenja? Dajmo. Brco v rit vsem tistim, ti pa naprej!!!!

gordy pravi ...

Suzy... ko so baterije prazne...

mojchka pravi ...

Ojej, to zveni slabo! Upam in želim, da se obrne na bolje!

K pravi ...

Ko so baterije prazne, jih je treba napolniti. Za to moramo večinokrat poskrbeti sami. Odrasli itak, ženske sploh. Sploh ker po tvojem pisanju sodim, da so pijavke na delu. Ne daj se jim. Najdi si karkoli, kar ni hrana, in je lepo, in filaj baterije!

petrovka pravi ...

ne daj se Gordy
napad je najboljša obramba
bori se in naj ti uspe, težko leto je za tabo, ne obupaj zdaj

gordy pravi ...

Joj, hvala vam.. za spodbudo...
Ne vem, kam se vrti... verjela sem, da bo to leto boljše... morda rabi nekaj časa...
K, imaš izkušnje s takimi?
Petrovka.. napadat brez energije je čisti samomor...

Sicer pa.. itak sem v fazi... ko sem obupala nad (takim) življenjem, obupala nad (temi) ljudmi... in vidim edini smisel le še v igli...



Bom začela al štrikat al šivat, pa mi bo čisto lepo :)

heh

K pravi ...

Na nekatere ljudi se vse življenje prisesavajo pijavke. Treba si je ustvarit obrambo pred njimi. Kakšna tehnika je relativno preprosta. Odločitev, da se jim ne boš pustil, ne tako zelo. Za to je treba delati. Mail?

DODO pravi ...

Ne se pustit. Baterije niso nikoli prazne - mi jim določimo, da so. Samo dvigni se!

Veš, ko minejo temna obdobja, se vedno vprašaš, zakaj nisi prej reagiral, ker bi prej šla mimo.
Saj je dovolj, da streseš samo sebe, ker se istočasno trese vse okoli tebe.

gordy pravi ...

Dodo, kako bi te zdajle stisnila!
Hvala!

Hvala vsem, ki ste se oglasile!

Res je zanimivo.. ko začneš nekaj premikat... kako se obrne vse... toliko, da ne na glavo...

Še vedno si puščam možnost, da bom šla po tisti ozki poti, le da jo zdaj nekako širim, čistim trnje, ki jo prerašča...
Pa iz te, po kateri sem prišla do tu, kjer sem, tudi pometam prah...

Za baterije pa itak ne bi pričakovala, da se napolnijo, ko neseš tisto, kar si tako ali drugače prerastel, proč od sebe, pa naj bo to v smeti ali pa k nekomu, ki bo še potreboval...