sreda, 27. oktober 2010

Art, Heart & Healing

Hja, sem izkoristila zastonjkarski tečaj, ker sem firbčna, kako to sploh gre.

willowing.ning.com

Nisem si predstavljala, kako potekajo te reči, obrazke pa občudujem že dolgo pri mnogih ustvarjalkah... Niso tisto "jaz", a sence, določene linije, prelivi.. to me je vedno zanimalo, kako naredijo, da pridejo tako večplastni... Logično - z večimi plastmi, a ne?

No, in tako sem se pridružila, čeprav še vedno nisem naredila naloge prvega tedna, poteka pa že drugi teden!

willowing.ning.com

Sem še v začetnih fazah, že zdaj vem, da mi vsi tisti layerji niso ravno všeč in bom zavila verjetno vsaj kak kos poti po svoje 8že zdaj to počnem, saj nimam vsega, kar bi rabila), a vseeno se bom sprva skušala čimbolj držati navodil.

Prva pupica je tako dobila prve poteze...



...in nekaj barve...



...zdaj se pa suši in čaka nadaljevanje.



Nastajati pa je začela že tudi njena malenkost bolj "moja" sestrica:




Zaenkrat mi je všeč. In verjetno se bom - kdaj kasneje, ko bom imela kaj več časa - udeležila še kakšnega tečaja. TAKRAT bom zanj z veseljem plačala, saj zdaj vem vsaj približno, kaj lahko pričakujem :)

Zdaj se moram pa še pofočkati na strani, kjer tečaj poteka - ali pa naj raje najprej dokončam? Hm, hm...

Pofočkana... in kar tisto prvo barvanje pokazala...
Zdaj pa sem naredila še nekaj več...

Pobarvani koži sledijo oči... in usta...



In lasje... ki sicer še niso dokončani, a se morajo pred nadaljevanjem posušiti...



Hja, se zna zgoditi, da bom končane lase pozabila poslikat, ker je tole tako luštno packat, da joj...

Še dobro, da se vmes suši, da lahko še kaj naredim :)

Na, pa dajmo dalje. Danes je 28., ponoči se je rodila ena zlata pupika, moja naloga pa je končana :)

Sem vesela, čeprav sem z njo spet pojedla hleb zarečenega kruha :)

Laski. In štampiljkice (ne, tega pa reees ne bom, mwahaha):



Pa malo zamegljeno:



Pa še malo zlatih poudarkov:



Ščep pozitive in voila:




Vtis? Zadovoljna. Dojela sem nekaj fint v barvanju kože, oblikovanju nosa.
Tokrat zelo "šolsko", drugič bo bolj po moje :)

5 komentarjev:

Marna pravi ...

Meni se zdi, da si to krasno naredila! Super lepo!

Danii pravi ...

Super ti gre :-)

Sonja pravi ...

Kar se mene tiče, ti gre super. Res dobro. In prav je, da nadaljuješ, če v tem uživaš :) Kok bo luštno, ko nas bo več :)

valentina pravi ...

O,pa si le začela.
Bravo.
Super ti gre.

Maja pravi ...

Wau, odlično ti gre. Taka lepa nežna pupa nastaja