petek, 29. oktober 2010

Še vedno punčkasto...

Tista druga pupika od zadnjič..



dobiva nove in nove plasti...



Tako tista prva bjondika kot tale mišje-rjavolaska nastajata s pomočjo škatlice akvarelk z 12 barvami in smotano barvno paleto. Ampak se da. Pupiki sta dokaz. Mislim, da dober.



Jasno, zraven je še bela akrilka, voda... Ma to je to.

Štampiljke so drug layer, blazinice nimajo nič pri samem obrazku. Razen zlata blazinica pri tej drugi pupiki... Prebujajoči se boginji...

Ni še končana, layerji mi postajajo všeč... Tam nekje preko polovice pa je narejena :)



In... Še vedno to ni moja moja pupa, ma komu se mudi? In kam?

12 komentarjev:

Sonja pravi ...

Tudi tale druga pupa mi je všeč. Pravzaprav mi je bolj všeč to, da v tem uživaš, še igraš, te je potegnilo. Kaj vse meni ni bilo všeč na začetku, pa sem z vsako novo naredila kaj drugega. In se potem odločala, mi je všeč al ne :) dokler ne poskusiš, tako ne veš.
Te ideje, da bi pupe morale biti drugačne, tvoje, da moraš najt svoj stil.. pa tako ali tako ne razumem. Ko pa je tudi domač net poln enakih izdelkov s tečajev in delavnic, enakih obeskov s transferji tujih slik, enakih fimo obeskov v znanih tehnikah, skopiranih easel čestitk, istih odštempljanih motivov, skopiranih torbic s tujih blogov in še česa..
Šment, le zakaj me še nikoli ni prijelo napisat na kak blog.. ja, lepo znaš kopirat tuja navodila, zdaj pa prosim odkrij svoj slog :)
V glavnem.. tvoja pupa ni kopija kake druge od tisočih na tečaju.. je tvoja.. kot si jo ti naredila po zelo skopih navodilih.. in meni je všeč. Všeč, da ustvarjaš, poskušaš, se učiš..

gordy pravi ...

Sonja... ma ni, da se bojim, da sem jo prekopirala... saj se učim in sledim navodilom, a ne?
Enostavno čutim, da to (še) ni to... Čutim, da ni moja, kakor sem pri prvi začutila, da MORA imeti oblečeno polprosojno belo srajčko s čipkasto obrobo in tako, kot mi tale druga sama pravi, da HOČE imeti kronico (tiaro, whatever)..
In se ne bojim, da s časom ne bo prišlo do momenta, ko bom začutila, da je moja, čisto moja - do takrat pa bom enostavno uživala v živih očeh in realističnih odtenkih kože, ki lahko nastanejo tudi iz nemogočih barv :) Do takrat bom risala prevelike oči in premajhne bradice, potem pa bom oči zožila, da bodo iz njih skakali hudički, bradico pa trmasto potisnila naprej :) Me razumeš, kaj hočem reč?
Definitivno se pa nikoli ne bom podpisovala z dixi, pixi škisxi ali pa z drisxi pod praktično sfotokopirane izdelke >:) To pa NI moj stil :)

gordy pravi ...

Joj, oprosti... Najlepša hvala tako za pohvalo kot tudi za komentar!

Sonja pravi ...

Te razumem :) A ne bi bil dolgčas, če bi bila že prva čist tvoja in ti potem ne bi bilo več zabavno poskušat :)

gordy pravi ...

Res je :)
Zato pa prvič (pa še kakič) skušam čimbolj upoštevati navodila, da je čimbolj šolsko - tudi pri kuhi. Prvič tehtam, drugič merim na žlice - 100 g moke je 3 žlice in ima, da rata :)

Važn, da je fajn :)

Maja pravi ...

Gordy super ti gre in vidim, da si si tudi ti tako kot jaz zadala za cilj, da se s pomočjo tega tečaja naučiš risat obraze in z vajo odkriješ svoj stil.
Obe tvoji bejbi sta prekrasni, pri drugi sem čisto navdušena nad lasmi.

K pravi ...

Jaz sem totalno navdušena nad tem, da si v drugo naredila tako fajn bejbo in to s samo 12 barvicami. Ne vem čist, al sem jaz blesava al kaj, ampak tale kožna barva me mori do nezavesti. Mislim, da bom šla in naredila eno z modro kožo, da mi končno klikne senčenje v glavi in se neham obremenjevat s tem, al je mal preveč rjavkasta al mal preveč rozasta ...

K pravi ...

Nisem našla v niti o prvem tednu, ampak sem izbrskala spravljeni link. Totalno navdušena sem bila nad tole: http://api.ning.com/files/-rrIa-h17IPNtUzR2zc5aoeQxsfMixEzGRVKYq5RfVBl6Nhoq74Jp8EM7QqAGoq8uNQg6K2OtnxWLSPUScFEp-jCN-TneUbB/5097942478_ef61fb6fc6.jpg Ženska je imela pač doma samo rdečo in črno in bel akril in je uspela narest "samo" to. Huh? Z 2 barvama? Jaz za obraz rabim 6 odtenkov kožne, presneto. Ampak - se bom naučila, častna ;)

Sonja pravi ...

Manon je faca :) ampak ima tudi že kar nekaj kilometrine.. in veliko tečajev za sabo. Je bila še na vseh ningih, kamor sem se prijavila :)

gordy pravi ...

Uauuuuu! kolk rumene samo s črno in rdečo (in belo, ja)????? NOROOO!

Hm, tole bi pa bil izziv, hehehehe

Webstrategic pravi ...

Svaka cast za slike....extra su
http://www.webstrategic.rs

gordy pravi ...

Hvala :)