sreda, 20. oktober 2010

FB (1)

Moje telo ni popolno, vendar sem nosila, rodila in dojila otroka, zato sem ponosna! Škoda, da ne izgledamo popolne, vendar vsaka brazgotina, vsaka strija,vsak delček kože predstavlja naše prečudovite otročičke in vse, kar smo storile za njih. Imeti otroka ni lahka naloga, me smo močne, smo pogumne in morale bi biti ponosne same nase! Kopiraj to v status, če si PONOSNA MAMICA!


Takole je zvenelo navodilo... Ker se me velik del besedila tiče, sem z veseljem skopirala :)
A nekaj je manjkalo... Tisto nekaj, kar v zadnjem času vse pogosteje vidim pri sebi. Samozavest. Tista prvinska ženska v meni, ki je kričala, da nisem nikakršna in nikogaršnja lutka.
Zato je bil nujen dodatek ;)


Komu se pa pravzaprav moram zagovarjat? Taka kot sem, sem edinstvena in zato najboljša. Zakaj bi morala biti popolna? Popolnost je dolgočasna. Rada sem JAZ. Včasih zrastem sama sebi čez glavo, pa kaj? Pride in mine! In ne, nisem samo mamica, sem mnogo, mnogo več kot to! Kar pa mi ne brani, da si ne bi dovolila biti ponosna tudi na ta del sebe :)


Napaka je zgolj vrednostna sodba v očeh človeka - pa naj vrže prvi kamen tisti, ki je popoln!


Sončne žarke in lepe pozdrave pošiljam vsem in vam želim čudovit dan!

Ni komentarjev: