četrtek, 1. januar 2009

Dva bonbončka za poskušino

Letos se bom pa jaz tudi šla - sprva le v obliki sodelovanja, da vidim, če bom sploh znala...

Menda je treba ob objavljenem bonbončku pustiti komentar, v svojem blogu pa link...

Pa naj poskusim...

En bonbonček bo šel v nove roke jutri - ob rojstnem dnevu ga poklanja Maja - Maja, iskrene čestitke in vse lepo tudi tukaj!

Voščilo ob rojstnem dnevu sem pustila na njenem blogu. To znam.

Povezavo na moji strani pa mi je po mukah in težavah tudi uspelo narediti... le da bom do naslednjič verjetno že spet pozabila...
Zato si za opomin puščam tole - na Otoku zakladov je namreč ena koristna tema, ki rešuje prav to težavo :)

In potem sem našla še enega mednarodnega - sline lahko cedim, kajne? Karen ponuja celo bogastvo...
No, tole mi pa ne uspe... Tukaj je naslov: http://charmedcrafts.blogspot.com/2008/12/mega-mega-mega-christmas-blog-candy.html/

Zdaj pa na lov za novimi bonbončki :)

2 komentarja:

Suzy pravi ...

Pozdravljena, Gordy. Da ti čisto na kratko povem, kako delaš te linke. Tista tema je za link na drugem blogu. Pa saj ti znaš narediti aktiven link na svojem blogu. Tako kot si ga naredila do oTOKA ZAKLADOV IN DO "TEME", TAKO GA TUDI DO TUJEGA BLOGA. tISTO, KAR SEM JAZ SPRAŠEVALA, JE LINK V KOMENTARJU. tEGA SE ŠE NISEM NAUČILA :( Ups- zdrsnila tipka.

gordy pravi ...

Suzy, a taka je ta reč?
No, meni je ravno na ta način uspelo v blogu narediti aktiven link (drugače sploh ne znam)... ko pa delam isto z linkom na Karenino stran, mi pa napiše, da ne najde spletnika - kar lahko vsak vidi, ki klikne na link... Zato pa sem zraven dopisala kar neaktiven naslov... hja, kaj pa naj, če pa ne znam...
Za linke v komentarjih sem pa itak še premajhna...