petek, 26. junij 2009

Šivala je deklica...

...krilo!

In ob tem se je spet nekaj novega učila... Tokrat zašit zadrgo...

Zato nujni pripomočki in materiali za šivanje izgledajo takole:



Ste opazili telefon? Vsakih 15 minut je pozvonilo 150 km proč in moja mami je spet odgovarjala na moja večna vprašanja... Kako pa to narediš? Zakaj mi pa to nagaja?

Spet je bilo več sukanca po tleh, kot na blagu... Kar nekako tipično zame in moje šiviljske poskuse je namreč to, da vsak šiv šivam tam ene trikrat. Seveda ga vmes sparam...

Trenuten izgled? Zadovoljiv (za fotko bo treba počakat na dnevno svetlobo). Trenutno, samo trenutno:



Na koncu se je krilo sicer sestavilo (tudi zadrga! pravzaprav se je ta prva - sem se ta trdega oreha raje na začetku lotila, da mi ne bi na koncu volje pobral), ni pa še končano - malenkost ga je treba zožit, razlikat šive, prišit podlogo (malo preveč prosojno blago je za moj okus, in če že ne nosim tangic...) in pas in - o, groza! - prišiti gumb...

Še malo, pa bom zadnji korak prepustila moji mladički - je že skoraj bolj spretna od mamice:



(ja, slike manjkajo - pridejo z zamudo, ker so v fotoaparatu ali pa jih celo še ni, ta pa je v sobi, kjer spi tamičkena... In je ne grem budit... imam še preveč drugega dela, kot pa njo (spet) uspavat)

Ni komentarjev: