četrtek, 8. april 2010

Marketing

Nikoli nisem znala dobro prodajati. Ne izdelkov, ne storitev.
Pravzaprav mi dosti hudega ni bilo zaradi tega, saj luksuza nimam v krvi.

Zdaj, ko je resna kriza, ko so finance globoko v rdeči barvi, zdaj je pa res zadnji čas za drugačno trženje sebe.

Ne, ne mislim se ukvarjat z najstarejšo obrtjo. Čeprav - na nek način pa vendarle vsi prodajamo sami sebe... Na nek način...

Čaka me le prevetritev in osvežitev opisa svojih znanj in izkušenj.
Nenazadnje, če nekdo brez slabe vesti zapiše, da obvlada AutoCad, pri tem pa ga zna (v Windows okolju) zagnat, odpret dokument v njem, morda še celo taisti dokument shranit in program zapret...

Kaj znam (res znam!) pa jaz? Kaj vse sem že delala (in zadevo vsaj obvladovala, če že ne obvladala)?

Oziroma drugače. Zgolj prevedeno v drug jezik. Katere so moje delovne reference?

Vodenje in organizacija manjše skupine. In sodelovanje v njenem delovanju.
Organizacija časa.
Organizacija delovnih nalog.
Logistika.
Ekonomično razporejanje delovnih virov.
Skrb za delovna sredstva in vire.
Nabava sredstev.


Mah... predno tole nadaljujem (saj se dobro sliši, kajne?), je bolje, da se malce poglobim v kakšne ekonomske knjige... vsaj zato, da se ne bom blamirala pri izrazoslovju - osebo s tako pestrimi delovnimi izkušnjami bodo namreč delodajalci množično iskali, mar ne?



(in potem se svizec zavije v folijo in misli, da je čokolada...)

2 komentarja:

Suzy pravi ...

Ha. To me je spomnilo na tisti opis poklica mame. Saj ga na pamet ne vem, ampak dober je.

gordy pravi ...

Ah, Suzy, saj po tem opisu se zgledujem... Ma ga brez uspeha iščem že nekaj časa, sicer bi ga že vnesla v svojo prijavo - in morda imela kaj več uspeha :S