torek, 26. januar 2010

Šestindvajseti. Sadni dan z užitkom.

Ne morem verjet. Še nikoli, ampak res nikoli nisem uživala v dnevu, ko imam pred sabo sadje.

Ok, saj grešim - za kosilo sem imela redkvice :) Poln krožnik :)
Vem, da ni sezona, a med iskanjem škatel za pospravljanje, so se mi posvetile... In tisti evro za kosilo bom pa menda ja riskirala, kajne?

Niso tako polnega okusa, kot bi morale biti, a izginile so. Z malo soli in ena za drugo so pripomogle k temu, da sem zdaj prav prijetno sita :)

Res ne morem verjet... Sita sem od redkvic!

Je pa res, da me boža tudi dobra in duhovita glasba Elevatorsov :)
(še zmeraj ne znam dodat foto ali videolinka)

Še je cejt

Žulejne j krmpir

In nartabulša:

Skuoci, skuoci



Bi se bilo fino malo poglobiti v zapis in kakšen post tudi po wajdušku napisat :)

2 komentarja:

Čarobna hišica pravi ...

Tole se pa skor tko bere k 26. dan diete ... a si na dieti al se samo mal delaš in na momente uhajaš v svoj svet??? ... tud men se to zlo pogost dogaja tko, da kr brez panike nisi edina ... ;o)

gordy pravi ...

No, priznat moram, da sem zelo zadovoljna sama s sabo. Še nikoli nisem sadnega dne preživela brez občutka lakote. In brez slabe vesti, če sem grešila.
In nikoli si ne bi mislila, da je za kosilo dovolj in zadosti in sploh zgolj krožnik redkvic. Še nikoli nisem bila sita po sami zelenjavi, surovi in z dodatkom zgolj ščepca soli.
Tokrat sem.

Številka je zgolj datumska.
Dieto sem letos začela že drugič, ker se mi ne bi izšlo.Odvrgla sem pridobljeno na Soči in še malo zraven.

In ne, nisem čisto striktna - uživam v tem, kar pojem, jedilniki in dnevi so mi vodilo, vendar se prilagodim drugim kuharjem. Pač pojem tisto, kar je najbližje temu kar smem...

Tudi zdaj bomo v kratkem imeli pojedino - bom nadoknadila z več sadnimi dnevi namesto pic in slaščic :)

Vem, zakaj sem se zredila, vem, da tega ne rabim več in vem, da se to ne bo ponovilo. Ker si ne bom dovolila.

Tako ali tako pa ne izpolnjujem drugih pogojev za izbor za miss - zakaj bi se potem s kilogrami obremenjevala, če ne bodo šli do nekega roka stran :)