nedelja, 1. marec 2009

Obisk

Danes sem imela čudovit obisk.

Kokica, ki sem jo na bolšjaku ujela za nekaj igračk, mi je le-te dostavila, s sabo prinesla kup igračk, pripeljala svojo boljšo polovico (saj se še tako napiše, a ne?), pa še vrečko priboljškov je prinesla, vključno s krasno pobarvanko za našo juniorko...

Punci sta bili tokrat kar malo zapostavljeni, ker so bile igračke v prvem planu - najine in moževe, ki je svoje delil z gostom. A sta tudi dečvi prišli na svoj račun - najprej je eno mečkala Koki, potem pa drugo še njen petelinček :)

Od hroščka se je kadilo in upam, da nestiji niso skrhani, za odtise se ti še enkrat iskreno zahvaljujem, obema pa za sladkarije in krasno družbo!

Da smo se imeli krasno menda ni treba poudarjati... Vsaj mi smo se. Pa upam, da nismo bili čisto zanič gostitelji...

In da sta že varno prispela domov!

1 komentar:

Vladka pravi ...

Draga Gordy.
Hvala za gostoljubnost, kremsnite in vse ostalo! Midva sva se imela krasno :). Moja boljsa polovica je navdusena nad igracko tvojega moza :). Jaz pa imam veliko krasnih odtisov. Nestiji pa so za to, da je korist od njih :P.

Hvala se enkrat za krasno popoldne :)