torek, 24. februar 2009

Šesta v šesti

En šopek blogerk... triperesna deteljica samih fajn punc... me je našla... Suzy, Marika in Cebelica...
Ok, bom poiskala šesto fotko v šesti mapi, naprej pa ne bom fočkala... Itak so že vse bile na vrsti, hihihi.

Poglejmo.
Navodila.
* na računalniku se postavite tja, kjer shranjujete slike
* odprite ŠESTO mapo
* in izberite ŠESTO sliko
* objavite sliko na blogu in malce razložite, kaj se je dogajalo takrat
* pofočkajte ŠEST ljudi in jim to sporočite na njihovem blogu

Pa še fotke...
Te so vsepovsod. Tako zelo se trudim organizirati stvari, da je vse skupaj povsem neorganizirano...
Recimo da pokukam na C disk, med Moje fotografije... Ni dovolj map. Na drugem mestu je spet le pet map. Posledica čiščenja in selitev fotografij z diska, da uboga čarunalniška žival sploh še lahko sope...
Pa gremo na D.
Šesta mapa je glasbena - slabo kaže. Pa grem še v ustvarjalni kotiček pokukat. No, tu je pa šesta mapa prav tista, na kateri piše neurejeno. Toliko o moji organiziranosti! V mapi je namreč mešanica vseh mogočih datotek!
V naslednji mapi so Wordove datoteke... Ta je vsaj pospravljena, čeprav med mapami s fotografijami...

Šesti poskus. Tokrat grem v mapo, ki je šesta od zadaj naprej in padem v leto 2007 - yeah, tokrat mi je pa uspelo... v šestem poskusu, zanimivo.



Moja punčka je na sliki. Dobri dve leti nazaj.
En od poskusov portretov, ki jih je nastajalo malo morje. Ne spomnim se točno, zakaj mozoljčki po bradici, takle vsevedni pogled je imela pa zelo pogosto. In ga še ima. Le oči se mi zdi, da ima še večje...
Šokantno podobna ji je mlajša sestrica, čeprav prvorojenka še vedno gleda tako modro in nekoliko odmaknjeno, mlajše je pa en sam navihan smeh...



Bi se šli naprej? Ne vem, jaz ne bom iskala, če je še kje kdo, ki bi se rad šel tole (ali pa tudi ne), pa ga še ni nihče našel. Če pa je kje kdo, pa vabim k sodelovanju! Toplo vabim - je prav zanimivo brskati po drobovju domačega arhiva :)

Ni komentarjev: