nedelja, 1. februar 2009

Sneži!

Pri nas tudi sneži!
Že od jutra!

Pa je v Ajdovščini to redkost - ponavadi le tisto, kar z Gore prinese vidimo...
Lahko pa gledamo sneg na Goro. In na Čaven. In včasih na Planino - ma tistega hitro pobere.
V Ajdovščini ga pa do belega le vsake toliko zapade...

Zdaj pa sneži! Še vedno.

Dodano v ponedeljek (2. februar) zjutraj:
Ponoči je bila Ajdovščina bela. Dobesedno. Pokrivala jo je snežna odeja.
Potem se je med sneg pomešal dež. Do jutra se je odeja strgala... Vendarle pa je še belo - vsaj po travnikih oz. zelenicah, kjer sicer trava neusmiljeno kuka na plano, pa po avtomobilih in po kakšnih vogalih, kamor je snega napihalo malo bolj na debelo.
Asfalt je siv. In moker.
Piha.
Edino dežuje pa ne več. K sreči.

Fotke? Ne bo šlo - spominska kartica je polna, časa, da bi jo spraznila, nimam, kasneje bo pa prepozno...
Pa saj ni neke zimske idile - ne bo škode.

3 komentarji:

mojchka pravi ...

spustite ga še malo do šempasa

Suzy pravi ...

ha haha

A tudi pri vas? Torej so meteorologi enkrat toliko prav napovedali :)))

No, pri nas ne sneži več.

gordy pravi ...

@ akvarij: je prišel do vas?

@ Suzy: Ne boš verjela, ko sem na gmail pogledala (imam vremensko ozadje nastavljeno), sem se nasmejala, ko sem videla, da je zasneženo... Ko sem pogledala ven, mi je pa sapo zaprlo - jp, lahko zaupam stricu Guglu :)

Pri nas je snežilo cel dan, pa še del noči... no, potem se je pa dež vmešal...