sobota, 7. februar 2009

Zizi-riti

Težko je najti kak podobno simpatičen izraz za te duhovite čestitke.
Naredila sem dve in obe sta poželi odobravanje s strani tistih, ki so ju videli, kot tudi s strani naslovnic, ki sta ju prejeli.

Prva je nastala tale:





V originalu je bila kuverta kožne barve, vendar sem jo pomotoma poslala v tej, rdeči kuverti.. Se zgodi.
Osnova je kupljena v kompletu s kuverto, nato pa izrezana v obliko prikazane čestitke. Čipka je iz papirnega podstavka za pecivo, papir iz Lidlovega kompleta. Šivi so narisani s Sakurinim pisalom. Dodani so še kamenčki in darilce iz pohroščkanega in z rdečo blazinico posenčenega papirčka..

Druga je sledila na terenu.. S sabo sem imela tako malo materiala, da nisem verjela, da bo tako uspešna. Pa se je lepo izteklo.





Osnova je enaka kot pri prvi, le da sem tokrat uspela komplet tudi dati iz rok - sem imela samo to s sabo..
Če se prav spomnim, je rdeč papir iz Mobitelove reklame, srebrnega sem imela pa s sabo (pohroščkan je s Fiskarsovo embosirno ploščo). Štanco mi je posodil nečak, volno odstopila mami. No, tudi lepilo sem si izposodila, sem pa imela s sabo štanco za male srebrne krogce...

Oblika je zagotovo bolj seksi, kot pri prvi, kajne?

1 komentar:

Sonja pravi ...

Jooooj, kok dobri čestitki. Obe maksimalno dodelani, z veliko mero okusa.
Tole te pa mora v dobro voljo spravit :)