torek, 10. februar 2009

Čikorja an'kafe

Da je Iztok genij, sem s takimi ali drugačnimi besedami napisala ali rekla že mnogokrat. In čeprav mu nekateri želijo pripisati čudaškost (no ja, glede na to, da bi ponatis njegovih razprodanih cd-jev bil uspešnica, bi na tem mestu morda celo pritegnila), mu genialnosti ni mogoče oporekat...

Včasih se na netu najde kaj simpatičnega. Moja brskanja so odkrila tole: Čikorija an'kafe
Kako zelo sem za časom!!!

Splača se pogledat blog in video zapise, zelo pa mi je všeč melodija, ki jo ura poje - morda kdo ve, če se da takšno uro kupit? Seveda je pa video trailer prvi postanek (omenim za vsak slučaj, da ga kdo ne bi preskočil).

Že kar stara stvar pravzaprav (no ja), a zame odkritje leta.
Kar sem uspela videt, mi je več kot všeč - iskreno upam, da bom čikorijo čimprej videla tudi v celoti!

Bi pa pri taki stvari prav uživala sodelovati, pa tudi, če bi samo kafe kuhala... po želji tud čikoriju!

5 komentarjev:

Suzy pravi ...

Na mojem blogu te tudi nekaj čaka.

MarikaGabez pravi ...

Pa na mojem tudi .)

Cebelica pravi ...

Ja je za enega našega prijatelja Iztok tudi zakon - je poslušal CD 2 uri na poti iz Štajerske pa se ga ni naveličal.

Ja igrica se nadaljuje zate tudi na mojem blogu.

PolonaP pravi ...

jep, jep tale animacija je DOBRA.

dobra na način limonine pite z ekstra veliko smetane gor in hrustljavim testom: ODLIČNA

Centrifuzija pravi ...

Film sem si ogledala v kinu. Krasn je. Spet sem puščala.