torek, 25. november 2008

Internetna prijateljstva

V mojih blogarskih začetkih na Netlogu je (19. junij 2008) sledilo razočaranje nad nenehnim bananjem določenih oseb... Hja, nekateri imajo pač dolg jezik in to, da se zaradi tega in pa zaradi kakšne vroče debate - v besedah in v slikah - ljudi bana, me je razžalostilo...



Mojim prjatlom...

...žalostno je, da ne morem imeti več kot nekaj ur določenih oseb med prijatelji... Ne bi prav nič rekla, ko bi šlo za FF, ker pagre za inteligentne ljudi, ki znajo besede uporabljati na več načinov, mi marsikaj enostavno ne gre v glavo.. Ne odhajam, a smisla ne vidim - razen v tem, da sem spet srečala nekaj prijateljev iz davnih časov... Mreža je velika, a ko se vozli razrahljajo, se začne podirati v mnogo smereh... Komu je to interes?

Seveda je sledilo mnogo pojasnjevanj, kaj tovrstna prijateljstva sploh so, maaa marsikdo tudi tega ni razumel - sledilo je nekaj izbrisov prijateljstva, ker pač nisem pristaš fw-jev. Njihova izguba. In potrditev mojega mišljenja. Tudi tega, da se ni vredno sekirat. Spljoh.

Ni komentarjev: