torek, 25. november 2008

Moji blogarski začetki...

...segajo na... NetLog. Moja prva objava tam je bila tale:

Hehe, zdaj mi je pa prikapljalo, za kaj lahko tole reč ponucam :D. Ker res mi ni do tega, da bi dnevnik pisala sem gor... Mi ne znese... Zmeraj ni volje, dostikrat ni časa, včasih je pa lenoba enostavno premočna... Ampak eno tako kuharico pa lahko imam tukaj... Ne za vsak dan, le recepti, ki jih preizkusim in so mi všeč, mi bodo tako zmeraj na dosegu... Brez zoprnega iskanja založenih papirčkov in pozabljenih linkov... Edino... tolko se moram disciplinirat, da bom vire zraven pisala... Zdaj, ko imam vse po papirčkih in bom to prepisovala, naj mi avtorji oprostijo, prosim, ker jih ne bom navedla zraven - če se mi boste javili, bom zadevo z veseljem popravila! Zdaj pa... Grem poiskat ta prvi listek... Nekaj sladkega za začetek :).
Hihi, a koga zanima, kaj je sledilo?

Ni komentarjev: