petek, 28. maj 2010

Jaz sem... Nikonov natečaj

Barbi - gumbek iz Moje doline je na Nikonov natečaj Jaz sem... prijavila čudovite marjetke. Čeprav je še nekaj zlatih punc sodelovalo, so te marjetke vendarle moj favorti, zato bom vesela, če kdorkoli izmed vas, ki prebirate vrstice v moji kujalnici, odda glas za Jaz sem ljubezen!

Ljubitelji mačk lahko kliknete za dva lepotca - Miži je čudovit maček s karakterjem, Kuki pa elegantno popoln ;)

Ker pa jaz ne bi bila jaz, če se ne bi tudi sama poskusila, sem poiskala srečno deteljico - če vam je všeč, oddajte svoj glas tudi za Jaz sem sreča.
Trenutno ima 39 glasov... Prav zanima me, do kam lahko seže :)

Pa še en pasji lepotec je gor... Kuža mojih staršev :)

Glasuje se lahko vsak dan enkrat za posamezno sliko, lahko pa glasujete za več oglasov, tako, da brez strahu poklikajte vse, kar vam je všeč! In jutri spet. In dan kasneje spet :)
Ker Nikon obljublja lepe nagrade tudi za glasovalce, se verjetno izplača, kajne? :)

Hvala vam!

Ni komentarjev: